În prezent, miliarde de oameni din toată lumea practică distanţarea socială într-un efort de evitare a răspândirii bolii COVID-19.
În aceste condiţii, chiar dacă traficul a crescut, businessul este în scădere, după ce mulţi dintre cumpărătorii de publicitate s-au retras de pe reţeaua socială, potrivit inc.com.
În Italia, activitatea pe Facebook a crescut cu 70%. Totuşi, asta nu aduce veşti bune companiei, în condiţiile în care, dacă oamenii stau acasă, nu îşi mai cheltuie banii pe lucruri pe care le-ar cumpăra în mod obişnuit.
Companiile nu mai înregistrează venituri atât de mari, astfel că sunt nevoite să anuleze multe dintre proiectele de promovare digitală.
Mulţi dintre cei care fac publicitate pe Facebook sunt afaceri mici, care şi-au închis temporar uşile. În consecinţă, reprezentanţii Facebook spun că businessul este „afectat la fel ca multe altele din toată lumea”.
Valentina Grădinaru