Twitter va elimina conturile care sunt inactive. Elon Musk a declarat luni (8 mai) că acele conturi care sunt inactive de mai mulți ani vor fi eliminate de pe Twitter.
„Eliminăm conturile care nu au fost deloc active de ani de zile. Așa că probabil veți vedea cum numărul de urmăritori va scădea”, a avertizat șeful rețelei de socializare într-un tweet citat de Le Figaro.
De când a cumpărat platforma pentru 44 de miliarde de dolari, multimiliardarul s-a apucat să-i bulverseze operațiunile. Au avut loc cu concedieri masive, diverse provocări și schimbări haotice. Numeroși agenți de publicitate au abandonat site-ul și aplicația. Noua formulă de abonament plătit Twitter Blue (pentru a fi certificat și a beneficia de privilegii) pare departe de a compensa pierderea de venituri, potrivit multor analiști.
Dar șeful Tesla și SpaceX nu renunță la stilul său, încurajat de reacțiile numeroșilor săi fani. „Lucrăm din greu pentru a vă face feed-ul cât mai interesant posibil (…) Cum este astăzi în comparație cu acum șase luni?”, a întrebat el într-un sondaj postat duminică. Aproximativ 46% dintre cei 1,5 milioane de votanți au răspuns „mai bine”, iar 38% „mai rău”.
„Maximizați timpul de funcționare fără regrete”
Elon Musk s-a referit în mod repetat la acest obiectiv enigmatic în ultimele luni: „Maximizarea timpului de utilizare (petrecut pe platformă) fără regrete”. Atunci când mărcile aleg unde să își facă publicitate iau în considerare diverse măsuri. Printre acestea, numărul de utilizatori activi zilnic (sau cel puțin o dată pe lună), timpul mediu petrecut pe platformă sau „engagement”, adică numărul de interacțiuni cu conținutul (comentarii, „like” etc.).
„Timpul petrecut fără regrete” nu este „ca și numărul total de utilizatori sau altceva. Este doar numărul total de minute de utilizare fără regrete”, a detaliat executivul. Elon Musk nu a precizat cum se măsoară concret acest parametru, iar numele sugerează că este subiectiv.
Veniturile Twitter vor scădea cu 28% în acest an
Potrivit firmei de cercetare Insider Intelligence, veniturile Twitter vor scădea cu 28% în acest an. Asta deoarece „agenții de publicitate nu au încredere în Musk”. Într-un interviu acordat BBC, Elon Musk a declarat că firma a văzut că advertiserii se întorc și că este „pe cale să ajungă la echilibru”.
Citeşte şi: Meteorologii anunţă frig până la jumătatea lunii mai