Comercianţii din România au trecut pe plus în ediţia din acest an pe Black Friday, după două ore de la debutul campaniei, totalul volumelor tranzacţionate fiind de aproape 132 de milioane de lei, cu 12,23% peste 2020, acelaşi interval orar.
Conform datelor centralizate în timp real de procesatorul de plăţi PayU, numărul total al tranzacţiilor a ajuns la 191.887, în creştere cu 42,34% comparativ cu anul anterior, în timp ce valoarea medie a coşului de cumpărături s-a majorat la 684 de lei, iar în varianta cu rate se ridică la 1.064 de lei.
De asemenea, în minutul de aur au fost procesate 3.563 de tranzacţii, iar numărul mediu al acestui tip de proceduri este de 386.
Plata cu un singur click înregistra, la ora 9;05, o valoare în volum de 87,57 milioane de lei, în creştere cu 26,21% faţă de anul 2020, în timp ce totalul tranzacţiilor realizate în acelaşi mod era de 143.069, în creştere cu aproape 70%, de la an la an.
În ceea ce priveşte volumele tranzacţionate cross-border, acestea însumează aproximativ 8 milioane de lei (+23,86%), pe un număr total de tranzacţii de 15.050 (+58,67%).
În topul ţărilor din care s-au realizat achiziţii în campania din România a Black Friday, în funcţie de banca emitentă, se află Marea Britanie, cu un număr al tranzacţiilor de de 8,712 (+58,15%), Ucraina (5.240 tranzacţii, +34,97%) şi SUA (380 tranzacţii, +2,54%).
Pe lista produselor favorite comandate conduce segmentul IT&C – cu 142.959 de tranzacţii (+75,19%), urmat de eTal (41.727 tranzacţii, +21,95%) şi Îmbrăcăminte (3.814 tranzacţii, +2,01%).