Aproximativ 446.000 de tranzacţii în valoare de circa 252 de milioane de lei se înregistraseră vineri, până la ora 12:20, de „Black Friday”, arată datele actualizate de PayU România.
În privinţa „Minutului de aur”, acesta a avut loc la ora 7:34 şi a însumat 7.150 de tranzacţii, dublu faţă de ediţia de anul trecut a evenimentului cu cele mai importante reduceri din an.
Potrivit sursei citate, valoarea medie a coşului de cumpărături a ajuns la 564 de lei, iar numărul de tranzacţii efectuate cu cardul salvat a fost de aproximativ 325.000, respectiv 73% din total, conform Agerpres.
Au fost achitate circa 162 de milioane de lei cu cardul
Totodată, au fost achitate circa 162 de milioane de lei cu cardul salvat, în timp ce tranzacţiile prin rate au reprezentat 13% din total plăţi (56.000 de operaţiuni în valoare de 59 milioane de lei).
În continuare, produsele electro-IT ocupă primul loc în preferinţele românilor, de „Black Friday 2022”, cu categoriile de electrocasnice mici şi mari, laptopuri, TV, audio-video şi telefoane. De asemenea, categorii cu creşteri mari ale comenzilor sunt: băuturile, parfumurile şi produsele de îngrijire personală, jucării şi articole pentru copii, voucherele pentru restaurante, servicii medicale, nopţi de cazare, aur şi abonamente pentru companii aeriene.
Topul celor mai mari tranzacţii era ocupat în întregime de industria de IT&C
Datele centralizate de PayU România evidenţiază că, până la ora 12:20, topul celor mai mari tranzacţii era ocupat în întregime de industria de IT&C, cu valori de 39.888 lei, 39.544 lei, respectiv 39.015 lei.
Conform estimărilor Frames, „Black Friday 2022” va genera, în România, încasări de peste 400 milioane de euro, după ce anul trecut, ediţia cu numărul 11 a evenimentului a înregistrat vânzări de aproximativ 350 de milioane de euro.
În ceea ce priveşte valoarea medie a coşului de cumpărături, în online, aceasta va trece de nivelul de 500 de lei, faţă de 450 de lei, cât a fost anul trecut, asta şi pe fondul scumpirii produselor, nu neapărat a dorinţei românilor de a cumpăra mai mult.
În România, ziua de „Black Friday 2022” a fost stabilită pentru 11 noiembrie
În România, ziua de „Black Friday 2022” a fost stabilită pentru data de 11 noiembrie, moment în care marea majoritate a retailerilor au lansat oferte speciale.
Cu toate acestea, în prezent, există companii, precum Flanco, Orange, Altex şi Media Galaxy, care au dat deja startul reducerilor, pe care le vor oferi timp de mai multe săptămâni, menţionează analiştii Frames.